Eu beau decat Santal

Am auzit prima oara cuvantul “santal” prin anii 90, cand parintii mei au primit cadou un evantai de la o doamna care “facea turcii”. Imi placea enorm mirosul evantaiului. Ai mei mi-au spus ca e din santal.

Cand a aparut in Romania brandul Santal, creierul meu a facut imediat legatura cu mirosul superb al evantaiului. Am inceput sa consum Santal.

Acum, dupa diversificarea gamei, produsele Santal sunt pe primul loc in preferintele mele. De fapt, pot spune ca “beau decat Santal”.

Cel mai mult imi place Santalul de mere. Aroma e identica. Buchetul e restrans, dar after-taste-ul este indelungat, Santalul oferind atunci nuante de miere si nuci.

Santalul de visine il beau in general in combinatie cu gin si cu gheata. Stiu ca nu e sanatos, dar e delicios.

Despre Santal am auzit ca e natural. Nu stiu, nu m-a interesat niciodata. Poate aflati voi.

Leave a Reply

