Evoluția conversațională a Canaliei

În liceu :

1. Și, tu ce muzică asculți ?

Nu prea ascult muzică.

2. Tatăl ei: Iar ai venit, tinere ?

….

În facultate:

1. Dar tu de unde ești ?

Din Vâlcea.

Aaaaa… ce tare… Am fost și eu în Vâlcea. E mișto.

2. Dar tu de unde ești ?

Din Vâlcea.

Aaaah, am cunoscut și eu pe cineva din Vâlcea, într-o tabără.

Sunt convins că nu-l cunosc. Eu nu prea ieșeam, nu-i știam decât pe colegii mei de clasă.

Dar în ce clasă erai ?

La primul job:

1. Și, tu ce facultate ai terminat ?

Dreptul.

I-auzi, păi am și eu un văr care are o problemă cu un proces.

Eu în facultate n-am învățat nimic util în acest sens. Știu ceva teorie.

2. Dar tu cu ce te ocupi ?

Vând mașini.

Ce mașini ?

Citroen.

Noi ?

Da, noi.

Aaaa, noi… credeam că second.

În timpul celui de-al doilea job:

1. Și, tu cu ce te ocupi ?

Vând mașini.

Aaa, mă gândeam să-mi cumpăr un Opel Astra 1.9, are 3 ani, 80.000 km, cere 7000 pe el. Ce zici, merită ?

Eu nu prea mă pricep la mașini.

2. Și, tu cu ce te ocupi ?

Vând mașini.

Ce mașini ?

Fiat, Alfa Romeo…

Dar Fiaturile nu sunt proaste ?

3. Și, tu la ce facultate ești ?

Eu am terminat de mult facultatea.

Pai și ce cauți în cămin ?

Aici stau, într-un oficiu.

Se poate sta în oficiu ? La ce etaj ?

În timpul celui de-al treilea job:

Și, aveți și cost per click ?

Nu.

În timpul actualului job:

1. Și, tu cu ce te ocupi ?

Scriu.

Ce tare, și eu am citit recent asta… ultima, a lui Cărtărescu.

Eu nu știu ce scrie Cărtărescu.

2. Și, tu cu ce te ocupi ?

Scriu.

La un ziar ?

Nu, la un site.

Ceva de știri, ești jurnalist, practic… ?

Nu, scriu știri false.

Hahahahaha! Păi de ce scrii știri false ?

Ca să râdă lumea.

3. Dar tu de unde ești, de fapt ?

Nici nu știu exact. Crescut la țară, liceu în Vâlcea, facultate în Oradea, în București de 5 ani.

Ai făcut facultatea în Oradea ? Am fost și eu în Oradea. E mișto.

4. Și, tu cu ce te ocupi ?

Scriu.

La un ziar ?

Nu.

Dar unde, la o revistă ?

Nu, la un site.

Cum la un site ?

Pe internet.

Scrii pe internet ?

3 Responses

  1. si eu am citit asta ultima a lu cartarescu…:)))
    genial, canalie, wb😀

  2. magnific; si totusi:

    “Și, tu ce facultate ai terminat ?
    Dreptul.
    I-auzi, păi am și eu un văr care are o problemă cu un proces.”

    Nu ti-ar fi rusine …😀

  3. Tine-o tot asa si amuza poporul…. Esti cel mai bun!

Leave a Reply

