Canalia demarează expulzările

Deasupra noastră s-a mutat recent o familie inter-etnică. El, italian expat, ea nevastă româncă de italian expat. Având in vedere că la prima vizită pe care le-am făcut-o am venit îmbrăcat în chiloți și un tricou … să zicem groaznic, ea cu siguranță mă bănuiește că sunt un cocalar, un manelist. Nu e prima care se înșeală. Oricum, ea e o țoapă, s-o știți de la mine.

Ei bine, de cum au venit, au început problemele. Și-au făcut un fel de tabără de refugiați, sordidă, ce să mai… La ei în casă e vraiște, puradeii aleargă peste tot, fac mizerie, gălăgie, noaptea adulții au un comportament indecent, pe care nici nu vi-l mai descriu, știți voi cum stau lucrurile cu gigolo italieni.

Așa că m-am dus să aplic puțină presiune. Am aplicat-o orizontal, în ușă. Când a ieșit bilingvul, i-am spus răspicat că sunt vecinul și am venit să-l deranjez intenționat, că și el mă deranjează pe mine, sugerânudu-i discret o repatriere.

Și, că tot ne-a atras atenția ambasadorul Franței la București că nu există noțiunea de ”cetățean european”, vreau să marșez tocmai pe această idee. Ia plecați, mă ! Luați-vă liota de creoli și duceți-vă în Mediterana de-aici ! 300 de Euro și un bilet la Milano, e bine ?

One Response

  1. lasa, lasa. ca ei vor ramane, dar noi plecam !!

Leave a Reply

