Sensiblu șochează prin sensibilitate față de clienți

La orele 21:55 eram în fața farmaciei Sensiblu de pe Magheru, vizavi de Inter. Băteam în ușă, văzând că programul se încheie la orele 22:00. Eram sigur că vine cineva la gemulețul acela, să mă servească.

Înăuntru era animație. Vreo 3 farmaciste și un paznic. Nu vroiau să vină. Îmi făceau semne să plec.
Am insistat, arătându-le ceasul.

A coborat într-un final doamna Steluța Alexiu. Doamna Steluța Alexiu mi-a spus: “ce dacă închidem mai devreme, suntem aici de 12 ore”. Era foarte agasată ca o deranjez, doamna Alexiu.

Aș putea face câteva aprecieri la adresa doamnei Alexiu, dar mă abțin.

Mesaj pentru doamna Alexiu. Ceilalți să nu citească.

Ei, doamnă Alexiu… ce mai faceți ?

Vedeți, cine vă caută pe Google ajunge mai întâi aici, la mine. Află cât de pasională sunteți în meseria dumneavoastră. Cu câtă îndârjire vă apărați reduta confortului.

Duminică mi-ați spus că dacă era o urgență, poate că… Poate că ce, doamnă ? Poate că lucrați după programul normal ?

Dar să lăsăm ce-a fost. Să ne concentrăm pe viitor, doamnă.

După cum spuneam, cine vă caută numele pe Google… poate sotul, copiii, seful, rudele, prietenii… sunt sute de persoane care ar putea face acest lucru… vor ajunge aici. Mereu și mereu. Timpul va trece. Episodul va fi reîmprospătat la fiecare căutare. ”Aaa, Steluța aia, de a făcut mișto ală pe net de ea, că a închis mai devreme”. Îmi imaginez cum se va râde prin farmacie.

E doar o chestiune de timp până când acest link va ajunge la șeful dumneavoastră. Aș putea chiar să i-l dau eu. Sau alții, prieteni de-ai dumneavoastră, care abia așteaptă să vă facă un bine. Colege mai ambițioase, eventual.

Sunteți o vedetă deja, doamnă.

Vă urez servici ușor.

4 Responses

  1. eu zic că dacă ai de facut aprecieri sa le faci la șeful doamnei Alexiu in caz contrar n-ai voie sa vorbesti. va cacati toti pe voi ca e viata naspa dar n-ar lua nici unu atitudine. miorițelor!

  2. :)) Ce canalie…

    Gogule, ești in pluș.

  3. Doamna Alexiu are ifose de patroana, desi nu e in stare sa calculeze 27+49 fara caculator. Ce sa-i faci, daca atat o duce capul, atat face….

Leave a Reply

