Finețuri cu Rompetrol

Intru la Rompetrol, pentru că am văzut reclama la Efix, caut cafea la doză. Nu găsesc marca mea preferată, dar găsesc alta, mai interesantă, cu arome. De vanilie, de exemplu. Super idee, să pui vanilie în cafea. Eu aș pune și niște scorțișoară.

Căutând prin rafturi, peste ce credeți că dau ? Peste sucul de portocale la doză San Pellegrino. De ce sunt atât de extaziat ? Pentru că are un capac de staniol, pentru igienă. E foarte important ! Nu vă explic cu câtă plăcere am scos staniolul ăla, convins că doza e curată, imaculată. Că măcar n-au pus jegoșii mâinile pe ea. Ajută, zic eu.

Azi am citit într-o revistă că nu știu ce marcă de bere are și ea doze cu capac de staniol. Mă încălzește de nu vă explic. Eu nu beau bere și oricum nu la volan.

Așa că pe viitor voi opri mai des la Rompetrol. Că acolo știu eu că au cafea cu aromă de vanilie și San Pellegrino cu staniol. În alte locuri nici nu vreau să caut.

Leave a Reply

