Comedy Cluj suna super

Am fost invitat la festivalul de film de comedie Comedy Cluj, care acum e in toi. Organizatorii îmi oferă cazare și nu mai știu ce, nici nu contează, că oricum mă bucur enorm.

Am intrat pe site, mi-am făcut programul, am găsit adresele cinematografelor (micile mele escapade prin Cluj de prin studenție îmi vor prinde bine, știu orașul cât de cât), am un orar destul de strâns, dar sunt convins că o să-mi placă.

Am ales un film macedonean (poate seamănă cu ale lui Kusturica ? ), unul haponez, unul spaniol (Tapas-dacă e cu mâncare, mie îmi place), unul canadian la Polus Drive-In Center (chiar sunt curios cum e, n-am mai fost până acum la drive-in), unul portughez și unul maghiar.

Apropo de filmul maghiar, eu sunt fan Frigyes Karinthy , un scriitor genial, extrem de ignorat în țara noastră. Sper ca și filmul acesta maghiar, Cealaltă Americă 2, să-mi aducă aminte de umorul lui Frigyes.

Care va să zică, voi fi cazat la City Plaza și înțeleg că la final ar fi și un fel de petrecere. Să-mi încarc bateriile, urmează altă sesiune de poze cu urși pe Trombon.

4 Responses

  1. Si film romanesc nu vrei sa vezi? A, stai, e un festival de comedie, iar la noi se fac numai tristeti cu comunisti, jeg, avorturi si politisti cu dileme existentiale.

    • Măi, au făcut și unele comedii. Amintiri din epoca de aur am auzit că e ok. Încă nu l-am văzut, dar o să-l caut la un moment dat.

      Cu jegul, avorturile etc mai ieșim și noi în lume. Ce să facem. Asta e situația… :))

  2. Daca vezi Tapas, de ce nu incerci si Brutarul? In locul tau n-as dormi si as merge non-stop la filme.

    • O să încerc. Asta e lista de must see. O să văd ce îmi mai permite programul să văd. Cred că va trebui să particip și la alte evenimente.

Leave a Reply

