Alerta de sticla cu pipi

As dori sa avertizez persoanele care cauta prin gunoaie in zona Rm. Valcea -Nord ca intr-un tomberon de langa piata mica se afla un Pet de 2 litri de bere jumatate plin (pentru optimism) cu pipi.

Ce cauta pipi in sticla aia ? Eu l-am pus acolo. E al meu. Ma rog, era. De ce l-am “pus” in sticla ? Pentru ca nu aveam toaleta. Baia e in renovari si nu am veceu. Asa ca am facut pipi in sticla, pe urma am dus-o la tomberon. Am facut pipi de 2 ori. Pentru cei cu ochii cat cepele pe eventuale scapari/greseli declar ca nu am facut 1 litru de pipi din 2 ture in aceeasi zi si de asta sticla ar fi pe jumatate plina (sticla de 2 litri-cei ingaduitori n-au sesizat faza, dar aia habotnici stiu ce vreau sa spun), ci ca e pe jumatate plina pentru ca mai era niste bere in ea, eu contribuind cu vreo 400 de mililitri.

Fenomenul descris mai sus arunca o lumina asupra parerii mele despre berea la Pet (pe care, iata, m-am pisat la propriu) si asupra atitudinii mele fata de reciclare.

Dar sa revenim la avertizarea initiala, mai precis Cod Galben de Urina.

Stiu ca unele persoane care cauta prin gunoaie au patima betiei. Sper sa nu fie si credincioase din fire, si sa creada ca tot ce se afla intr-un Pet se poate bea.

Deci, toti homelesii care citesc acest articol… A, stai ma, ca astia nu au internet.

One Response

  1. Ai sa razi, dar homelesii au telefon mobil cu abonament. Si foarte probabil au si optiune de internet :))

Leave a Reply

