Atunci când mama te înjură de mamă

Când propria mamă te “bagă în pizda mă-tii”, te gândeşti că poate e vorba de o formulă atipică de alint, ca atunci când scuipi un copil ca să nu se deoache. Sau voi nu faceţi asta în familie ? Eu, fiind un copil tare bucălat şi drăgălaş, am încasat flegme ani buni de la toate rudele şi de la majoritatea musafirilor. Aşa se creşteau copiii “pe vremuri”.

Sigur, e sub demnitatea mea “să dau din casă” ca ultimul nătăfleţ, dar să zicem că dacă citiţi acest blog sunteţi de o disfuncţionalitate gravă, incapabili să vă adaptaţi “acolo”, în Lumea Manelelor, a Şpăgii şi a Petului de Burger. Şi atunci, de ce ne-am ascunde ? Suntem o Frăţie a Inadmisibilului.

Trecând peste oedipianismul freudian fără îndoială fermecător al expresiei, ar trebui să reţinem câteva aspecte juridice. Cine altcineva să nu aibă dreptul de a te înjura de mamă dacă nu propria mamă ? Ca mamă, pe cine să înjuri de mamă dacă nu pe propriul copil ? Legitimitatea, noţiune care mă obsedează, e aici plenară, strălucitoare ca o pasăre Phoenix cristoiană care renaşte din propria pizdă, într-un rotocol mistic herpetic. Nu vă jenaţi dacă nu aţi înţeles. Puteţi comenta “pizdă”. E onorabil.

Cu toate astea, nimic nu se compară cu a fi acasă. Printre ai tăi.

Leave a Reply

