Happy Rentacar. Deloc happy.

Scriam mai deveme despre cat costa benzina. Nu stiu cati din dumneavoastra cunosc acest lucru, insa benzina e folosita si pentru propulsia autovehiculelor dotate cu motoare cu combustie interna.

Un astfel de autovehicul mi-a fost necesar vineri, pentru o escapada in interes de familie.

Mailul trimis de mine la Happy Rentacar nu a primit niciun raspuns timp de 26 de ore, moment in care m-am decis sa dau un telefon sa vad ce se intampla.

Am discutat cu inegalabila domnisoara Alina, care mi-a promis ferm un raspuns. Raspunsul a venit dupa doua ore, pe mail. Domnisoara Alina mi-a trimis oferta de autoturisme. Am analizat-o si m-am decis asupra unui Chevrolet Spark. Oferta spunea 23 de euro pe zi. Am precizat ora la care doresc sa ridic masina si ora la care doresc sa o returnez. Pentru a nu deranja foarte tare minunata firma Happy Rentacar am precizat ca primirea si predarea se vor face la sediul dumnealor.

Am trimis mailul, convins ca Happy ma va face happy.

Ajuns la sediul dumnealor, surpriza. Sparkul era dat, domnisoara Alina declarand ca nu a primit de la mine niciun mail.

Optiunile erau: Un Fiesta parcat in fata, dar mai scump; un Matiz aflat in Baneasa, pe care trebuia sa-l ridic eu personal de-acolo(timp pierdut in trafic, intarziere).

Le-am propus sa-mi dea Fiesta, sa pot sa plec mai repede, insa as fi vrut o reducere, fiind nemultumit ca nu am Sparkul si dorind sa ies din Bucuresti inainte de ora 16:00, cand incepe infernul in trafic.

Propunerea mea a fost tratata cu dispret, desi nu era chiar impertinenta: “Pai ce, punem noi banii din buzunar?”

Un alt angajat, stimatul Florin, ma preseaza sa ma decid, cu o tehnica de vanzari demna de Stalin. “Haideti, nu va mai decideti odata? Mergeti cu mine in Baneasa sa va dau Matizul sau cum facem?”.

Vorbesc cu colegul care mi-a recomandat firma si care e prieten cu patronul. Angajatul Happy Rentacar numit Florin crede ca e turnat. Se impacienteaza, se inroseste si incepe sa strige. Da, sa strige la un client. Si sa tranteasca obiecte.

Fiind presat, accept totusi Matizul. Ii cer angajatului Florin sa faca formele. Intreb cat e de plata. Imi da un pret mai mare decat am in oferta. Ii precizeze asta. Se enerveaza mai tare, striga mai tare. “Ce oferta, noi nu facem oferte. Nu exista asa ceva! Poate pentru 30 de zile, nu pentru 3!”.

In paralel, domnisoara Alina incearca sa ma consoleze. “Atat e pretul, mailul nu a venit, trebuia sa sunati…”.

Avand un moment de indoiala, am cerut permisiunea domnului angajat Florin sa intru pe net, sa verific totusi contul meu de E-mail. Poate ca nu trimisesem mailul de acceptare a ofertei, sau poate nu vazusem bine pretul din oferta.

Ei bine, trimisesem mailul, iar pretul era cum tineam eu minte.

In acest moment angajata Alina a inceput sa planga, spunand ca banii o sa-i puna ea din buzunar. Angajatul Florin insa a devenit isteric, spunand ca “Ce facem aici, ne tiganim?”.

Angajata Alina mi-a precizat ca se va asigura ca este ultima oara cand eu iau o masina de la Happy Rentacar. Nu trebuia sa se oboseasca, asta o stiam deja.

Ceea ce le-am spus angajatilor Happy Rentacar si tin sa-i precizez si patronului este una din primele reguli de business: “Daca ai mancat un rahat, mananca-l pana la capat!”. Altfel nu mai face nimeni business cu tine.

Pe drum, angajatul Florin mi-a elucidat si misterul starii deplorabile a masinilor din flota Happy Rentacar. Mergea ca o cizma, batjocorind ceilalti participanti la trafic prin apropierea nepermisa de celelalte autovehicule. Poate din aceasta cauza sunt lovite masinile. Sau ma insel eu.

Fiesta are o janta lovita. Matizul e ok, totusi.

Concluzii:

1. Domnisoara Alina poate fi linistita. Nu voi mai fi niciodata client Happy Rentacar.

2. Desi au preturi foarte bune, va recomand totusi alte firme de inchiriere, pentru ca este imposibil sa aiba angajati mai lipsiti de profesionalism decat cei de la Happy Rentacar.

3. Inainte de a prelua o masina inchiriata insistati sa o inspectati. Verificati toba de esapament, verificati functionalitatea aerului conditionat, radioul, geamuri, oglinzi. Asigurati-va ca va functioneaza semnalizarea, farurile etc.

6 Responses

  1. […] Canalia a facut-o si iata ce a iesit. […]

  2. pai daca nu ai luat Chrysler 300C din imaginea lor de pe site, de aia ai avut probleme 🙂

  3. Te-ai trezit si tu acum? Pai asa se fac afacerile de succes in Romania… profiti de client pe cat posibil… si daca nu e multumit il bagi in pizda ma-sii ca mai sunt destui pe care poti sa-i prostesti!
    As fi vrut sa fiu cu tine acolo cand tratai cu ei!

  4. Adrian, te repeti!

    Esti beat mai baiatule? 🙂

  5. Mersi pt post, cautam o masina pt vacanta care o voi petrece in Romania si dadusem peste firma asta. Nu te inteleg de ce te obosesti sa-ti faci reclama cand oferi tipul asta de servicii, tipic romanesc.

    Le propun u nou nume ” not happy rent a car ” :))

  6. Succes, drum bun. Unde te duci?

Leave a comment