Coca-Cola, Reclamatie, Declaratie, Prostitutie, Loterie, Vantu

Sunt la mine acasa, deasupra Raiffeisen Alba Iulia, beau o Coca Cola asezat intr-un fotoliu Poang pe care l-am cumparat de la Ikeea, la un laptop Toshiba, cu Windows XP, in speranta ca poate fac bani din publicitate.

Am fost sunat adineauri de un domn sfios, Max Scoldfield, sau Scofield…. care s-a recomandat ca fiind de la WordPress. Intrucat blogul meu a inregistrat astazi 8.000.000 de utilizatori din Romania si 46 din Bulgaria, ma roaga frumos sa incerc sa o las mai moale cu bloggingul, pentru ca serverul lor a cazut azi de trei ori si sa fac bine sa-mi gasesc un hosting pe undeva.

M-am gandit la Piticu, el(apropo-poza cu fata aia frumoasa de la el de pe blog nu e cu el, e cu o fata frumoasa) mi-a promis hosting moka si consider ca serverele lui pot face fata destul de usor atat contentului cat si traficului de pe Canalia.

Vreau sa fac o declaratie aici, sa stie si wordpress si toti internautii din Romania si Bulgaria:

1. Toti unicii provin din blogul lui Zoso, care mi-a dat link doar ca sa ma sape

2. Chiar am fost la Blogaria, nu e o inventie, e pe bune, ma jur. Nu de alta, dar am primit mai multe comentarii…cum ca nu am fost, ca e doar in mintea mea, ma rog…aberatii…probele exista si le voi pune pe blog imediat ce primesc fotografiile de la developat.

3. Vand 2 invitatii la concertul de deschidere CokeLive din 22 Iunie de pe Insula Lacul Morii(Pussy Cat Dolls…bla bla) pe care le-am castigat azi la loterie in autocar. Pret: 60 RON bucata, 100 RON setul.

Ocazie cu care iata, folosesc contentul pentru a genera audienta in scopul de a face bani din publicitate sub forma de export de anunturi. Multumesc Neogen pentru idee, sper ca nu va deranjeaza ca am furat-o pentru a vinde biletele pe care mi le-ati dat cand am castigat loteria.

Biletele le dau cu 30 RON celor care imi prezinta un certificat de handicapat, de orice grad si de orice natura: locomotor, retard usor, mediu, sever.

Titlul articolului e asa cum e din 2 motive. Primul motiv e clar, fiind priceput de toata lumea, mai putin de Subiectiv. Al doilea motiv ar fi ca am auzit la Blogaria cum ca daca pui anumite cuvinte in titlu te gasesc oamenii prin Google si produci trafic pe blog. Vreau sa incerc si eu, sper sa nu va deranjeze foarte tare.

9 Responses

  1. Cum ramane cu Business Standardu ?:)) Chiar a fost, nu minte, am fost langa el 😀 PS: Mersik tie, si lui tov tau ca m-ati condus 😀

  2. O gresisi oleaca cu Ikea, ca de la cautarile respectivului brand pe gugal ar fi venit milioarde de clickuri avide… 🙂

  3. nu cred ca aveti 8m de computere in romania, asa ca mai subtire, prietene.

  4. Max Scoldfield, sau Scofield -Prison Break.
    Inteleg ca esti inca somnoros si trebuie sa iti revii.
    Btw in legatura cu biletele: daca iti aduc un cerificat de handicapat ca sunt surd si orb le pot primi?

  5. Vai, Ecologie Umana! Si surd si orb! Cum sa nu ti le dau…
    Probabil vrei sa le dai cadou cuiva, poate prietenilor tai care sunt muti si schiopi, sau ciungi si retardati. Sau vrei sa-i faci de bani si sa le vinzi lor la suprapret.

    Sau sunt pur si simplu pentru tine, intentia ta fiind sa mergi acolo si sa ragi ca o hiena, sa injuri, sa te balacaresti ca la usa cortului cu PussyCat Dolls, asa cum faci pe blogul meu.

  6. aha … pai ai id+u meu de mess, discutam

  7. […] Filmul loteriei Posted June 18, 2007 Piticu a pus online filmul in care castig biletele la Coke Live. Pe care, repet, le vand aici. […]

  8. Daca pot intra si la concertul Prodigy de la Coke Live iau eu un bilet… n-am certificat de handicapat, din pacate, dar poate reusim sa negociem cumva ;)).

  9. Hop şi eu, după două zile (despre Blogaria)

    Abia acum am ajuns acasă şi, deşi, teoretic, trebuia să pot lega nişte idei, oboseala + cele două beri băute azi mă cam doboară. Prin urmare, o să mă folosesc de dragele de liniuţe şi voi…

Leave a comment