Cel mai bun prieten al meu, Zoso

Zoso, cel mai bun prieten al meu incepand de ieri, cand ne-am apucat de baut si de declarat fiecare unde lucram(nu la Vantu), e un betiv ordinar, care bea chiar si cand ia antibiotice, un paranoic care a facut pipi in piscina hotelului din PYCE. Cineva a si vomitat in ea, el fiind clar primul suspect, insa nu avem dovezi. Avem dovezi ca a facut pipi, insa, o inregistrare pe care i-am vandut-o contra jumatate din salariul lui la Neogen, unde a fost recrutat aseara.

Mihaela de la Business Standard se plange ca aseara ii venise foame si in frigider a gasit doar apa si nici un pic de carne. Ciudat, ma gandesc eu, pentru ca aseara a refuzat sa doarma in camera cu LovingVama, si ar fi trebuit sa aiba frigiderul plin. De carne.

Subiectiv e un om subiectiv, cu argumente subiective, pe alocuri chiar originale in inutilitatea si obtuzenia lor. Probabil e budist, pentru ca il preocupa foaaarte mult Calea de Mijloc, in legatura cu designul, marketingul, femeile si bowlingul(un sport sanatos, a carui practicare nu duce, in ciuda miturilor, la sarcini nedorite).

Hotelul e frumos, etajul 1 se numeste Second Floor. Ma opresc aici, pentru ca tocmai a intrat Iulian Comanescu si vreau sa evit un incident neplacut, in sensul ca ma alearga de ieri.

21 Responses

  1. Awww … si tu unde ai fost la 4 dimineatza ? 🙂

  2. […] de la canalia […]

  3. l-au recrutat astia de la neogen ?

  4. si ce daca se numeste Second Floor? era o gluma?

  5. ma ala nu e cumva Hotelul Elena ?

  6. Doamne frate … invata-ma sa scriu … Cine mm mi-a dat mie voie sa comentez, ma ? JUR k NU AM VAZUT OM MAI INAPT CA MINE. NU POT SA SCRIU UN COMENTARIU INTELIGENT .
    SUNT O CARPA PETICITA LOCUL MEU E IN LANU DE PORUMB!!!!

  7. Foarte misto. Back-up-ul la inregistrarea vanduta, o nu ne-o arati si noua, ca ne plictisim? Ori a doua inregistrare; ne multumim si cu epidodul 2 :-).

  8. deci doo canalii, Zoso & Canalia, da?
    am sa va reclam la O(ri)ficiu pentru Protectia Cititorilor de Bloguri, ca faceti misto de noi, da? noi care va facem ratingu’, da?
    ah, si Canalia – tu incasezi o reclamatie si la Comanescu, da?
    da!

  9. Apropo: Fastest Growing WordPress.com blogs

    1. the bofe blog
    2. Parallel Divergence
    3. Friends & RPCVs of Guyana
    4. Usual Place of Abode
    5. Bread and Circus
    6. dancingbarefoot
    7. Canalia Suprema
    –> felicitari

  10. […] cauza ca prietenul Canalie m-a parasit si s-a dat cu Zoso cu care a avut un weekend de neuitat pe malul drept al Dunarii, singur fiind, am […]

  11. Vezi că şi Arhi era suspect.
    Îl citez: “Poate am borât eu, nu mai ţin minte” :))

  12. Pe mine m-ai cam uitat 😦 PS viziteaza-ma pe blog, si dai acolo la Despre mine 😀

  13. […] Neogen. Poate mergem şi la mare, la vară Cei care au mai scris despre Blogaria: Arhi, zoso, Canalia, swaMp, Mihaela, Subiectiv, […]

  14. […] Cel mai bun prieten al meu, Zoso Zoso, cel mai bun prieten al meu incepand de ieri, cand ne-am apucat de baut si de declarat fiecare unde lucram(nu la […] […]

  15. Adesu, nu stiu exact ce masoara wordpress de le da lor fastest growing blogs. Eventual zi-mi si mie, sa stiu pentru ce primesc aceste felicitari pe care sper sa le merit.

  16. swaMp, pe celalalt comentariu nu ti l-am aprobat si nu ti-l aprob. 🙂

  17. Aici e clasamentul la Growing Blogs… Esti pe 5 acum 🙂

    Growing Blogs

  18. […] cu piscina) unde s-au cazat participantii la “Blogaria” organizata de cei de la Neogen. Canalia (Suprema) -participant la randul sau- pretinde ca are fi autorul imaginii. Tot el este cel care, pe […]

  19. […] cu piscina) unde s-au cazat participantii la “Blogaria” organizata de cei de la Neogen. Canalia (Suprema) -participant la randul sau- pretinde ca are fi autorul imaginii. Tot el este cel care, pe […]

  20. Grow up men!! It is still time!

  21. […] si poze Posted on August 12, 2010 by admin Despre evenimentul din weekend au scris: Zoso, Canalia, Scarlatescu, Iulian Enache, Arhi, Vis Urat (video), Swamp, LovingVama, Comanescu si, evident […]

Leave a comment