Asigurati-mi fericirea si bunastarea!

UPDATE 8 Octombrie 2009, ora 11:50 Miscarea ia amploare. 46 de sustinatori si-au exprimat optiunea de a vota o Canalie.

UPDATE 7 Octombrie 2009, ora 17:45 Sunt pe locul 2, cu 28 de voturi. Ceilalti, la mare distanta. Succes nesperat! Mai avem o saptamana de lupta!

UPDATE 7 Octombrie 2009, ora 17:15 Primesc declaratii de adeziune din toate judetele. Clujul, Botosaniul, Galatiul, Medgidia! La Constanta se da internet gratuit, pentru ca alegatorii sa-l voteze pe Canalia!

UPDATE 7 Octombrie 2009 ora 17:00 Canalia a adunat 24 de voturi! Canalia, the white Obama! Votati!!

UPDATE 7 Octombrie 2009, ora 16:40 Cerem insistent autorizarea comentariilor prin care fanii Canalia isi voteaza idolul! Nu cedam!

UPDATE 7 Octombrie 2009, ora 16:15 Am informatii clare ca se pregateste o frauda! Nu cedati! Prezentati-va la vot! Votati Canalia!

UPDATE 7 Octombrie 2009, ora 16:05 Desi nu are buton, Canalia conduce in preferintele alegatorilor, cu 80% din voturile exprimate.

UPDATE 7 Octombrie 2009, ora 16:00  Canalia conduce detasat cu 11 voturi!  Dati mai departe! Sprijiti Canalia!!

Programul meu politic din aceasta toamna e simplu. Voteaza-ma ca sa castig bani! Mai precis, o bursa de la Mogulul Dan Voiculescu.

Stiu, apreciati mult sinceritatea mea. De aceea, ma considerati un candidat demn de toata increderea. Nu vin cu mismasuri, nu va promit pensii. Si va cer acelasi lucru pe care vi-l cere orice politician. Un vot.

Noul meu mandat ar avea doar 3 luni, nu 4 ani. Jur sa nu tin niciun discurs. Jur sa nu dau nicio lege care sa va usture la buzunar.

De tunuri nici nu mai vorbesc. De unde? Ca doar n-o sa-i sterpelesc mogulului portofelul cand ma duc sa-mi ridic plicul.

Stiu, competitia e dura. Dar stiu ca voi intelegeti bine politica romaneasca. O Canalie nu poate pierde! O Canalie invinge intotdeauna!

Ce-ai vrea in schimbul unui vot? O punga cu faina, zahar si ulei? Un pix si o bricheta inscriptionate cu sigla unui partid? Sau gloria de a fi fost alaturi de Canalia in glorioasa toamna a burselor ?

Vreti sa stiti ce-am de gand sa fac cu banii? Dar ce, politicienii va spun ce fac cu banii vostri? Sa fim seriosi.

Ce sa declar? Ca voi construi un milimetru de autostrada? Ca voi pune un geam termopan la un veceu public? Nici vorba.  Ca orice alt politician, ma voi plimba prin tari straine, imi voi cumpara diverse lucruri. Dar macar o sa va arat poze din tarile straine. Si lucrurile cumparate ma vor ajuta sa fiu fericit si sa scriu in continuare pe blog. Pentru voi. Pentru buna voastra dispozitie.

Pentru voi candidez. Pentru voi ma zbat. Pentru voi lupt cu rivalii mei nedemni. Asa ca va cer sa va faceti datoria de cetateni si de fani Canalia.

Contez pe voi. Votati Canalia!

Intrati aici si adaugati un comentariu, prin care specificati ca ma votati.

12 Responses

  1. Am votat canalia…multa bafta…

  2. […] Asigurati-mi fericirea si bunastarea! « I would like to thank the Academy… canalia.wordpress.com/2009/10/07/asigurati-mi-fericirea-si-bunastarea – view page – cached alegeri america aniversare antena3 bani basescu blog bucuresti caine campanie canalia carte citroen concurs criza evrei evz excursie film furt geoana grecia guvern iepur iliescu literatura mancare… (Read more)alegeri america aniversare antena3 bani basescu blog bucuresti caine campanie canalia carte citroen concurs criza evrei evz excursie film furt geoana grecia guvern iepur iliescu literatura mancare muzica nastase paste politica protv realitatea religie romania rusia stolojan tariceanu tigani times.ro trafic turism vacanta youtube zakynthos (Read less) — From the page […]

  3. […] despre ultima mârşăvie a motanului Felix aici şi aici. Votaţi pentru un internet fără moguli mincinoşi! Votaţi […]

  4. Am votat! Iata dovada.

    “# serialcharlie spune: Comentariul asteapta sa fie moderat.
    Octombrie 7th, 2009 at 7:35 pm

    Yes, we CAN (ALIA)!!!!

    Votez pentru el!”

  5. PS: M-a castigat la ala cu “the white Obama”. Daca ma pot opri din ras, votez si a doua oara.

  6. stiu ca e greu, dar…
    update-urile se pun la sfarsitul articolului, ca sa vina in pula mea in continuarea fireasca a…ai ghicit! articoluli. serios, fa un efort, nu e chiar greu, pana si eu inteleg atata lucru.

  7. Iar esti un bou.
    Technorati preia automat primele randuri din acest articol, pe care le reda frumusel in blogul lui Dan Voiculescu. In acest fel comunic direct cu alegatorii mei. Intra sa vezi ce campanie de succes am. Voteaza-ma. Merit.
    Daca as pune update-urile la final, cum ti-ai dori tu, as fi un clasic, adica mort.
    Ma bucur ca ai ramas fidel blogului meu.
    Sper ca efortul de a intelege nu a fost prea mare.
    Ti-am zis sa te cari de pe blogul meu. Ti-am sters comentariile. Dar nu. Tu trebuie sa vii iar si sa imi mai ridici o minge la fileu. Sa demonstrezi inca o data cat de imbecil esti.
    Hai sa-ti mai zic o data, ca probabil nu ai priceput. Deci, Technorati ia primele (repet:primele) randuri din acest articol…
    Bou sinistru ce esti.

  8. hai mah canalie si mah jim … nu mai are niciun haz.

  9. ba vericule, nu stiu ce e ala tehnocrati astia ai tai, da’ citind update-urile alea am impresia ca ma intorc in timp. nu poti negocia in niciun fel cu tehnocrati astia, astfel incat sa apara articolul asta intr-un mod oarecum firesc? hai, traiasca-ti frica-n casa! si nu ma dai tu pe mine afara, plec eu. da’ mai vin.

  10. Vezi. Deci nu stii. Si nu stii pentru ca esti un bou.

  11. Doua lucruri vreau sa punctez:
    1) Originala ideea de campanie si binevenita din moment ce blogurile alese pentru bursa sunt… hai sa zicem sub asteptari.
    2) Din cate am vazut, fiecare blogar are un ‘arch-enemy’, un dusman, un scarabeu care, ocazional, i se baga sub piele si-l furnica. Tu esti norocos ca al tau e prost. Rau.

  12. Nu sunt sub asteptari. Sunt impotriva tuturor asteptarilor.

Leave a comment