Ca sa vezi cui da Voiculescu bani

Amicul meu Darius, supranumit si Jeg (ca sa precizam ce fel de cunostinte deplorabile am eu) ma informeaza ca pe site-ul Antenei 3 apar eu, intr-un videoclip preluat de la Antena 2.

Evident, e vorba de poza publicata ilegal acum ceva timp de revista Plai cu Boi, care, dupa o notificare scrisa, a publicat in numarul urmator o scurta dar relevanta precizare.

Celor de la Antena 2 nu le mai trimit notificarea.

E suficient, cred, sa precizez ca asa-zisul cocalar pe care ei il iau in deradere, folosind fara drept o fotografie personala si incalcandu-i grav dreptul la imagine este unul din laureatii burselor Dan Voiculescu, Mogulul Antenei 2 (chiar si neoficial).

Consider ca actiunea neautorizata a televiziunii Antena 2 incalca dispozitiile art. 13 coroborat cu art. 88, 90 si art. 1396 din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, precum si dispozitiile art. 8 și art. 10 din Conventia Europeana privind Drepturile Omului (“CEDO“) si art. 30 din Constitutia Romaniei, care protejeaza dreptul persoanei la propria imagine.

Acum, ce concluzie sa tragem? E bou Dan Voiculescu, sau e bou Mihai Morar?

Voi ce parere aveti?

9 Responses

  1. zoso e de vina. muie zoso!

  2. De mult nu am mai ras atata 🙂 Bravo Johnny, ai ajuns inaintea mea la tv 😛

  3. Nu stiam ca suntem la intrecere.
    Daca e pe-asa, pai zic ca de mult au aparut la televizor fapte sau texte de-ale mele.
    Ciutacu, Morar (B1) si cine stie cati altii.
    Din fericire nu am televizor, deci nu pot urmari.

  4. na-o na p-asta!

    Voi căuta sa promovez prin diferite mijloace:

    1.
    2.
    3.
    4. razicugura.wordpress.com

    si dupa aia:

    Ne radem in echipa
    Scriu (la) misto:

    Christian
    Codru
    Costi
    Jimerino
    Tavi

    ma simt sprijinit, sa-mi bag pula. ii multumesc domnului voiculescu.

  5. Nu inteleg ce dracu zici, nici nu am timp sa caut indicii. Ce e aici? Codul lui Jimerino? Ce vrei, sa alerg prin saituri, sa verific informatii, atacat de un blogger albinos?

  6. ca adica, fa proasta satului, am scris si eu una sau doua chestii d-alea pe razicugura si…hai ca ti fut la buot daca tre’ sa-ti explic gluma. da’ era buna, sa-mi bag pula!

  7. Dar ti-a dat bani????
    Hm?
    A impartit Voiculescu banii din conturile lui Ceausescu si cu tine??

  8. exagerezi. bani dau bancile, domnul voiculescu imparte doar laude si aprecieri. si nu mie, oricum. da’ eram si eu listat pe acolo si am zis sa ma umflu nitel in coaie.
    era la misto, acum iti explic eu mistourile, dupa ce data trecuta fuse invers?

  9. Mie mi-a dat bani!!!! Cash. Malaiu’

Leave a comment